سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوکس ترین هتل های ایروان

از آن جایی که شهر ایروان در سال های اخیر مورد توجه گردشگران زیادی قرار گرفته، در این بخش از سایت لحظه آخر قصد داریم تا تعدادی از لوکس ترین هتل های ایروان را به منظور داشتن اقامتی خوب و دلنشین معرفی کنیم.



1. Golden Palace Hotel
این هتل 5 ستاره یکی از Golden Palace Hotel به حساب می آید که امکانات و خدمات بسیار خوبی را در اختیار میهمانان قرار می دهد. وجود اینترنت رایگان در نقاط مختلف هتل، سبب محبوبیت دوچندان آن نزد گردشگران تور ایروان گشته است.


2. هتل Radisson Blu Hotel Yerevan
یکی دیگر از هتل های لوکس این شهر هتل Radisson Blu Hotel Yerevan نام دارد. این هتل چشم انداز بسیار زیبایی از ایروان را به نمایش می گذارد و تا مرکز شهر تنها 5 دقیقه فاصله دارد. رستورانی که در قسمت بام هتل حداث شده، توجه بسیاری از گردشگران تور ارمنستان را به خود جلب کرده است.


3. هتل Imperial Palace Hotel
این هتل باشکوه و زیبا دارای امکانات و خدمات بی نظیری است که میهمانان می توانند از آن ها بهره ببرند. توریست ها می توانند در این هتل اقامتی لذت بخش و خاطره انگیز را تجربه کنند.


4. هتل Multi Grand Hotel
هتل Multi Grand Hotel از هتل های محبوب شهر ایروان است که حدود 88 اتاق دارد و امکانات مناسبی مانند: سالن ورزشی، استخر، سونا و اینترنت پرسرعت در اختیار گردشگران تور ایروان قرار می دهد.


5. هتل Messier 53
این هتل مجلل در فاصله 5 دقیقه از میدان جمهوری ایروان واقع شده و منظره ای زیبا از شهر را به نمایش گذاشته که توریست ها و گردشگران را مسحور می کند. همچنین فاصله هتل از جاذبه های گردشگری شهر مناسب بوده و به راحتی می توانید از آن ها بازدید کنید و از سفر خود به این شهر خوش منظر لذت ببرید.