سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لوکس ترین مراکز خرید تفلیس

شهر تفلیس واقع در کشور گرجستان، پایتخت این کشور می باشد. جاذبه های گردشگری و تفریحی این شهر باعث محبوبیت آن در بین افراد مختلف شده است. سالانه گردشگران بسیاری از نقاط مختلف جهان برای بازدید از این شهر، تور تفلیس را در برنامه سفر خود قرار می دهند. در این شهر مراکز خرید بسیاری وجود دارد، در این بخش از وب سایت لحظه آخر قصد داریم به بررسی لوکس ترین مراکز خرید تفلیس بپردازیم.




مرکز خرید پکینی تفلیس: ان مرکز خرید یکی از محبوب ترین مراکز خرید در شهر تفلیس محسوب می شود. گردشگران تور تفلیس می توانند از فروشگاه های  لوکس این فروشگاه اجناس متنوعی را خریداری کنند. همچنین این مرکز خرید مکان مناسبی برای خرید سوغاتی می باشد. در این مرکز خرید برند های مطرح بین المللی فعالیت دارند، همین امر سبب شده که این مرکز خرید در لیست لوکس ترین مراکز خرید تفلیس قرار داشته باشد.



مرکز خرید سیتی مال گلدانی تفلیس: این مرکز خرید در یکی از مناطق شلوغ و پر رفت و آمد شهر تفلیس واقع شده است. گردشگران تور گرجستان از نقاط مختلف شهر تفلیس دسترسی مناسبی به این مرکز خرید دارند. همچنین ساختمان 7 طبقه آن شامل 100 فروشگاه مختلف می باشد.



تفلیس مال: امروزه این مرکز خرید با استقلال چشمگیری رو به رو شده است. در این مرکز خرید برند های مطرح بین المللی مانند گوچی، شنل، تامی، لاگوست، دلچی گابانا، زارا، منگو، ماسیما دیوتی، برشکا، گپ، آدیداس، ‏نایک فعالیت دارند. همچنین درون این مرکز خرید امکانات بسیاری مانند سینما، رستوران، استخر وجود دارد. به همین دلیل این مرکز خرید در لیست لوکس ترین مراکز خرید تفلیس قرار گرفته است.



ایست پویت: مرکز خرید ایست پویت یکی از بزرگترین مراکز خرید در شهر تفلیس محسوب می شود. در این مجموعه بش از 150 فروشگاه متنوع وجود دارد، همچنین در مرکز خرید ایست پوینت برند های مطرح بین المللی مانند نایک، منگو، زارا و ال سی واکیکی فعالیت دارند.